Bijna vertrekken - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

22 Januari 2017 | Nederland, Zutphen

21 januari 2017 - Zutphen, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Nog maar 6 dagen. Ik ga vrijdag vliegen vanaf Düsseldorf. Na een tussenstop kom ik de volgende dag aan in Singapore. Daar blijf ik een week. Mijn stage begint maandag 6 februari.

Vanmiddag afscheidsfeestje. Vanavond afscheidsborrel in de kroeg.

Het hotel heet: Hotel Bangi-Putrajaya

• 28 Januari 2017 - 08:48

Bonne:

Eefde, Zaterdagmorgen 08:45 uur
    Goedemorgen Lynn,
    Waarschijnlijk kom je over 2 uur aan in Singapore, laat je verassen door deze prachtige metropool. Even bijkomen van de lange reis. Tips: Boogie street, Chinatown. "Have fun"! Groetjes Bonne