Sorry Sorry - Reisverslag uit Shah Alam, Maleisië van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu Sorry Sorry - Reisverslag uit Shah Alam, Maleisië van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu

Sorry Sorry

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

29 Maart 2017 | Maleisië, Shah Alam

Hee allemaal, nog een keer!

Blijkbaar gaat er iets mis, want mijn verhaal is niet compleet er in gezet, dus ga ik hier maar even verder. Ik was dus bij mij het moment dat ik een mannelijke oeh!! hoorde en een vrouwelijke ooh!! voordat ik het wist stond ik dus buiten met doeken om me heen gewikkeld, om het vreselijke beeld even te bedekken. Nadat mijn nu complete tomatenhoofd een beetje was weggetrokken heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en ben ik weer met een lach naar binnen gestapt. Door mijn actie was ik in een klap wel beroemd geworden, want alle mannen wilde daarna met mij op de foto.. Gelukkig is de avond nog wel goed afgelopen, want ik mocht aan het einde op het podium komen, omdat ik een van de mooiste jurken van de avond aan had.
Dan nu vorige week. Hallina en ik hadden eindelijk een ochtendje samen vrij en we hadden bedacht om maar weer eens de echte ramptoeristen uit te gaan hangen en te gaan fietsen met 34 graden in de tuinen van Putrajaya. Dit is dus veel heuvels beklimmen. We zagen er op en top uit, omdat we natuurlijk net wel goed op de foto wilde staan, maar na een uur heuvels te hebben beklommen en helemaal bezweet beneden aangekomen, waren we er klaar mee. Het was wel heel erg gezellig en heb ontzettend gelachen, dus het was zeker een geslaagde ochtend en we hebben zelfs nog 2 hele grote varanen gezien. Natuurlijk moesten we deze leuke ochtend wel leuk afsluiten. In de avond waren we een leuke piloot en een steward tegen gekomen en die hadden wel zin in een stapavondje. Daar gingen we dan! We zijn eerst mee gaan blèren op Jan Smit en Guus Meeuwis en daarna hebben we wat dansjes gewaagd in Havana en de Zion. om 7 uur 's ochtends was het mooi geweest en zijn we allemaal lekker gaan slapen. Volgende week hebben Hallina en ik weer een leuk uitje op het menu staan. We gaan een zonsondergang bekijken op de Broga hill. Wij als echte bikkels staan daar natuurlijk om 3.30 voor op, maar heb er wel veel zin in! Daarna wordt het echt even doorbikkelen en aftellen, want dan is het eventjes gedaan met de vrije dagen en mag ik lekker veel gaan werken. Dit is wel met een goed doel. Wanneer ik daarna namelijk vrij heb mag ik met niemand minder dan Liz en mijn ouders gezellig onze verjaardag vieren op Perhentian Island. En ik ga daar hopelijk mijn eerste duikles doen!! Ik kan niet meer wachten totdat jullie er eindelijk zijn en het personeel ook niet, want de bell mans willen graag zien wie van de 2 knapper, leuker en grappiger is. (stiekem stemmen ze sowieso op mij)

Nou voor nu was dit het weer even, want het is bij mij al best laat dus ik ga lekker slapen!

Een hele dikke zonnige zoen van mij voor jullie allemaal!

  • 29 Maart 2017 - 18:37

    Isis:

    Leuk!! Succes de komende weekjes.

  • 29 Maart 2017 - 18:38

    Hedi:

    Lieve Lynny
    Het was weer heerlijk om te lezen!!!
    Een hele dikke kus en geniet van de leuke dingen daar!!!

  • 29 Maart 2017 - 19:11

    Willy:

    Dag wijffie, wat ga je toch lekker daar in het verre oosten! En zonder ordelmansjes is er gewoon niks aan :-p. Succes met hard werken en alvast een super tijd gewenst met je familie strakjes. Duurt niet zo lang meer. Dikke kus van Marco en mij!!

  • 29 Maart 2017 - 20:59

    Dorien:

    Altijd leuk om weer wat te lezen maakt niet uit of je de verhalen kent,het leest altijd net weer iets anders.
    Lynn ik kan ook niet wachten om je weer te zien.Heb er heeeel veeel zin in tot snel dikke kus

  • 30 Maart 2017 - 08:36

    Raymond:

    Hey schat

    We zijn al aan het pakken. Drop en Cadillac snoep is al in huis. Volgens mij alleen de paaseitjes nog.
    Ik hoop dat er nog wat ruimte overblijft voor onze kleding.

    Tot gauw

  • 10 April 2017 - 14:36

    Oma:

    Hoi. Lynn

    Het is alweer veertien dagen geleden dar ik je heb gezien.
    wat had je een mooie gala jurk aan.
    neem je die ook mee naar huis?

    Heel veel plezier nog en 'n fijne pasen


    Groetjes oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Shah Alam

Lynn

Student Hogere Hotelschool Saxion

Actief sinds 21 Jan. 2017
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 85606

Voorgaande reizen:

21 Januari 2017 - 27 Augustus 2017

Stage in Maleisië

Landen bezocht: