sorry sorry - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu sorry sorry - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Lynn Ordelmans - WaarBenJij.nu

sorry sorry

Blijf op de hoogte en volg Lynn

29 Maart 2017 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hee lieve allemaal!

Het heeft alweer veel te lang geduurd voordat ik een verhaaltje heb geschreven, dus hier komt die weer! Ik zit nu lekker in de bus nog te genieten van mijn laatste paar uurtjes vrij! Vandaag lekker de stad in geweest en lekker geshopt! Mijn verhalen duurde een beetje lang omdat ik als ik eerlijk ben ook niet veel spannende dingen heb mee gemaakt, maar wel veel leuke! Ik begin even aan het begin van de maand, toen was er namelijk een personeelsfeest! Het thema was cultural night. Iedereen moest dus in de kleren komen van hun eigen cultuur en aangezien ik een echte Malaysian girl ben geworden moest ik er ook aan geloven. Mijn collegaatjes en ik gingen dus eerst lekker optutten op mijn kamer, want we moesten natuurlijk wel tip top op die rode loper verschijnen! Dat was zeker gelukt! Op die avond ging iedere afdeling een act doen. De front Office mocht dansen en een Bell man (hij brengt de bagage naar je kamer) ging zingen. Ik was de gelukkige die hem een roos mocht komen brengen midden op het podium! Hoofd tomaat was dus al ontstaan maar die avond werd die nog alleen maar erger. Een avond is natuurlijk niet compleet als er geen ordelmansje wordt gemaakt. Die avond was ik dus ook nog eens de gelukkige om mee te mogen doen met een stoelendans. Deze ging geheel op Maleisische stijl dus de schoenen moesten uit, want het kon nog wel eens gevaarlijk worden en onze handen werden vastgebonden. Ik was de enige meid in de groep van 50 mannen. Nou daar ging ik, maar zoals jullie weten ben ik 2m lang dus toen ik mijn pumps uit trok was mijn rok net iets te lang geworden voor mijn benen. Ik wilde dus een hele mooie elegante sprong maken om mijn rok op te hijsen, maar die verliep iets anders.. ik had namelijk kleren aan van een vriendin, maar zij heeft maatje graat, dus bij mij zat alles iets strakker dan het eigenlijk hoorde. Maarja alles kan weggewerkt worden met sieraden. Dat had ik dus gedaan, maar toen ik sprong schoot er een sieraad los, waardoor er ook meerdere knoopjes los schoten! Naja daar sta je dan in je bh voor een groep van 50 mannen! Het enige wat ik op dat moment hoorde was een mannelijke oehh

  • 29 Maart 2017 - 18:35

    Isis:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Lynn

Student Hogere Hotelschool Saxion

Actief sinds 21 Jan. 2017
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 85640

Voorgaande reizen:

21 Januari 2017 - 27 Augustus 2017

Stage in Maleisië

Landen bezocht: